LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 23 d’abril del 2012

74 - SOPA DE CABRA

Sopa de Cabra (o els Sopa) fou un grup de música gironí actiu entre 1986 i 2001 que s'encabia dins del moviment de Rock català, tot i que van renunciar sovint que els fessin entrar dins d'un mateix sac musical pel sol fet de cantar en català. El setembre del 2011 es retrobaren per fer una sèrie de concerts i el 13 de desembre del mateix any, el grup va editar un doble CD amb un resum dels tres concerts al Palau Sant Jordi acompanyat d'un DVD amb el concert del dia 9 de setembre. Aquest treball s'anomena "El Retorn". Sopa de Cabra es va formar l'estiu de 1986 a Girona i els components inicials son Gerard Quintana a les veus, Josep Thió i Joan "Ninyín" Cardona, guitarres, Francesc "Cuco" Lisicic al baix i Josep Bosch a la bateria, després d'alguns anys de concerts i d'una maqueta, van enregistrar el seu primer disc "Sopa de Cabra" l'any 1989. Amb cançons com L'Empordà i El boig de la ciutat, van ser un dels grups revelació del moment 

Ir a descargar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada