LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 30 de gener del 2012

62 - ELS PETS

Els PETS es una banda pop catalana, nascuda a les terres tarragonines, exactament a Constantí al Nadal de 1985, ja fa mes de 26 anys i encara continuen donant guerra. Continuen essent els mateixos elements que la varen formar LLUIS GAVALDÀ a la veu i la guitarra, Joan Reig a la bateria i la veu i Falin Caceres al baix. A l’inici tenien uns cors femenins que s’anomenaven LES LLUFES. S’autoanomenen “rock agrícola” per diferenciar-se del rock català que es feia al pais. Al programa d’avui ens dedicarem des de els seus inicis fins al disc BONDIA del 1997 en altres programes farem la resta de la seva historia discogràfica.
L’any 1986 varen gravar una maqueta venuda de mà en mà. Al 1989 van editar el segon disc autofinançat amb el varen assolir el premi Èxit d’Or de l’any 1989 amb la canço PROFILATIC que amb el pas del anys no ha sigut de les mes escoltades. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada