LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 5 de febrer del 2012

63 - The Rolling Stones 1967 a 1972

Dedicarem el programa d’avui al grup britànic de música rock The Rolling Stones, però des de 1967 i fins a 1972, recordeu que a LAMEVAMUSICA de la temporada passada ja varem repassar aquest grup fins l’any 1966. The Rolling Stones es caracteritzen per melodies senzilles y estructures simples amb pocs acords, amb lletres crues tocant temàtiques socials i amb un contingut explícitament sexual. 
Va esser a la segona meitat dels 60s i aprofitant l’augment del rock psicodèlic que varen publicar els àlbums Between the Buttons editat al gener del 67 i al desembre del mateix any Their Satanic Majesties Request, un any mes tard el desembre del 68 varen treure l’album Beggars Banquet que reuneix ritmes blues, R&B amb pincellades de musica country, i va esser al final de la decada que les seves lletres varen tenir un caracter mes politic i critic i els albums Street Fighting Man, Let it Bleed, Sticky fingers i Exile on Main Street, que tracten principalment de l’alineació que pateixen les estrelles del rock. He agafat dels sis albums els temes que en a mi mes m’agradan i que corresponen als dos primers i als dos darrers.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada