LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimarts, 17 de gener del 2012

60 - THE COMMITMENS

Tenim avui un programa dedicat a la pel·lícula THE COMMITMENTS, un del cinc musicals del director ALAN PARKER, altres com “Bugsy Malone” del 76, “Fame” del 80 “Pink Floid–The Wall” del 82 i “Evita” del 1996, però jo particularment prefereixo THE COMMITMENTS del 1991 que es una pel·lícula sobre el SOUL i de la que escoltarem la seva musica.  A l’argument de la pel·lícula tenim el seu protagonista que es Jimmy Rabbitte protagonitzat per Robert Arkins, que en un jove irlandes que vol formar un grup de soul en un barri del nord de Dublin. I per que volen fer soul, dons segons ens explica el Jimmy Rabbitte perquè el soul es la musica del treballador i el que porta el ritme del sexe. Crea’n, amb molts esforços,  una banda de soul a l’estil de Ottis Redding, Aretha Franklin, James Brown, Wilson Picket i altres. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada