LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimarts, 24 de gener del 2012

61 - KENNY ROGERS

Kenneth Ray "Kenny" Rogers neix a Houston –Texas- el 21/08/1938, es un cantant de country que va créixer en un dels barris pobres de la seva ciutat. Va començar amb el jazz i els seus musics mes influents varen ser Nat King Cole, Charlie Daniels, Arthur Alexander i Chuk Berry entre d’altres. La seva carrera va començar a mitjans dels 50 amb un grup anomenat The Scholars, mes tard va formar part del grup The Bobby Doyke Trio i no va ser fins el 1976 que va a començar a ser conegut en abandonar el seu grup i cantar en solitari, signant un contracte amb la discogràfica United Artists. "Ruby don't take your love to town" es el seu primer gran exit de l’any 1969 quan encara era amb el conjunt The First Edition pero que en aqui l’escoltarem cantant ell sol i ja en solitari va ser al 1977 que va tenir un gran èxit amb el seu senzill LUCILLE que numero 1 en les llistes de popularitat de 12 països venent mes de 5 milions de copies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada