LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 3 d’octubre del 2011

45 - R.E.M.

Fa pocs dies hem tingut la noticia de que el grup R.E.M. ha decidit acomiadar-se del seu public com a banda de música, segons les seves paraules “Com amics de tota la vida hem decidit arribar fins aquí com a banda». 
Sembla que tot a sigut molt civilitat i en sense gaires escarafalls, tot això desprès de 31 anys de activitat ininterrompuda. Res no feia suposar que això succeiria, de fet el passat juliol varen gravar el seu darrer àlbum “Collapse into now”.
Doncs era clar que havia de fer un programa d’aquest grup que va marcar la música contemporània de les últimes tres dècades. En el seu comunicat deien «Marxem amb una enorme sensació de gratitud, de finalitat, i de sorpresa per tot l'aconseguit. A tot aquell que es va emocionar amb la nostra música, el nostre més sincer agraïment per escoltar», conclou la nota que signen el cantant Michael Stipe, el baixista Mike Mills i el guitarrista Peter Buck. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada