LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 9 d’octubre del 2011

46 NIGHT TRAIN amb OSCAR PETERSON TRIO


En el programa d'avui haureu escoltat la veu de la Caroline Couret com a presentació del programa, agrair-li la seva col·laboració.

Tenim avui un programa dedicat a l’àlbum NIGHT TRAIN protagonitzat pel trio d’OSCAR PETERSON pianista de jazz canadenc nascut al 1925 i mort al 2007. Seguidor d’Art Tatum es tracta d’un pianista acústic de gran tècnica, AMB destacable capacitat per tocar amb velocitat i amb una gran habilitat per al swing. De tota manera la seva inspiració confessa es sens dubte Nat King Cole. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada