LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 26 de setembre del 2011

44 - Michael Jackson -THRILLER-

Tenim avui un programa dedicat al disc THRILLER de Michael Joseph Jackson nascut el 29/08/1959 a Indiana i mort el 25/06/2009 a Los Angeles conegut com el "Rei del Pop", fou  cantant, compositor, intèrpret, ballarí i music, amb el nom de guerra de Michael Jackson.
 Era el setè de nou germans. La sensibilitat i les maneres delicades de Michael no agradaven gens al seu pare, per la qual cosa, al principi, es va veure aïllat de les activitats musicals que duien a terme els seus germans a les ordres del  pare. Jackson, ja formava part del món musical, ja que havia format part de diferents grups musicals, però tots havien estat un fracàs. Per això, va decidir crear-ne un amb els seus fills i d'aquí sorgiren The Jackson Five. En un principi, Michael no formava part del grup, però gràcies a un petit incident en què el seu pare el va sentir cantar mentre actuava per la seva mare, es va convertir en el cantant i el personatge principal del grup quan només tenia cinc anys. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada