LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

divendres, 23 de desembre del 2016

282 - NADALES

Estem arribant al final d’aquest desgovernat 2016, però abans de celebrar el comiat de l’any, hem de passar per les festes de Nadal. Festes pels creients de recolliment i pels qui no ho som dons festes, sobre tot de reunions familiars, que hem de procurar que no es perdin, de dinars massa feixucs i en alguns casos amb excessos també d’alcohol. Encara que no sigui massa habitual en tots els anys que he fet programes, finalment aquest any he decidit que les Nadales formin també part de LAMEVAMUSICA. Hi he procurat trobar aquelles nadales o Christmas que m’agradin i no els que any rere any escoltem a les emissores, als supermercats o pels carrers adornats. Comencem amb nadales mogudes i roqueres i molt hip hops, i això ens ofereixen els BIG BAD VOODOO DADDY amb dos temes Rockabilly Christmas, cosa que després ens suavitzen una mica Paul Mc. Cartney i els Wins amb Wonderful Christmastime aqui a LAMEVAMUSICA DE SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada