LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dijous, 6 d’octubre del 2016

271 - ELTON JOHN -3- 1976 a 1989



Dins les series que he anat fent en les diferents temporades, dedicades a aquells grups o cantants amb molt de recorregut, avui escoltarem la tercera d’aquestes serie de la musica que ELTON JOHN va editar del 1976 al 1989.

I precisament al 1976 es va reunir amb una amiga que treballava en la seva productora The Rocket Record Company, Kiki Dee, per gravar el que seria un altre senzill exitós pel britànic: Do not Go Breaking My Heart, que arriba a n ° 1 en gran quantitat de països essent una de les seves cançons més reeixides. Per aquella època va escandalitzar l'opinió pública amb declaracions sobre la seva bisexualitat, encara que posteriorment es casaria amb una dona.
A partir de 1976 la seva música es faria menys notable, poc reeixida. John va passar els seus pitjors anys en el personal per la seva addicció a les drogues. Després del llançament del disc Blue Moves al 1976, durant un concert a l'estadi Wembley, va anunciar la seva retirada de la música, la qual mai es va donar, i d’aquest àlbum he triat Sorry Seems To Be The Hardest Word, escoltem-les a
la vostre emissora SANTS3RADIO i al vostre programa LAMEVAMUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada