LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 2 de maig del 2016

257 - CHAKA KHAN

Avui escoltarem la musica de la cantant estat unidenca Yvette Marie Stevens, pero el seu nom artístic es el de CHAKA KHAN, neix a Chicago el 23 de març de 1953 es coneguda com la Reina del Funk, Khan ha guanyat deu premis Grammy i te estimada una venda de 70 milions de discos a tot el món. Ella té set singles d'or, set discos d'or i tres de platí. Es va situar en el lloc número 17 a la llista original de VH1 de les 100 dones més grans del Rock & Roll. Khan de molt joveneta era una fan del R&B i quan era una pre-adolescent, als onze anys va formar un grup musical de noies, la Crystalettes, on també hi hera la seva germana Taka. A la fi de 1960, Khan va assistir a diverses reunions de drets civils amb la segona esposa del seu pare, Connie, un ferma partidària del moviment, unint-se a les Panteres Negres. Al 1972, va ser descoberta per dos membres d'un nou grup anomenat Rufus entrant com a nova cantant en substitució de la cantant de rock and roll Paulette McWilliams. I comencem amb la musica d’aquesta bona cantant amb del seu àlbum en directe Stompin’ At The Savoy, amb Rufus escoltem Ain't Nobody i també una cançó escrita per Steve Wonder Tell Me Something Good. Sou a SANTS3RADIO sou a LAMEVAMUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada