LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 2 de maig del 2016

258 - VINTAGE TROUBLE

Us he portat pel programa d’avui la musica d’una banda de blues rock estat unidenca i que tenen el nom de Vintage Trouble. El so d’aquesta banda s'ha descrit com retro, a causa que és semblant al de bandes de blues rock dels anys 50 i 60, com The Rolling Stones, Chuck Berry o The Animals.

Es va formar a Venice Beach a Los Angeles de Califòrnia, per Ty Taylor i Nalle Colt, després de fer un estudi de música bàsic a casa seva. Van convidar a "Rick Barrio Dill", que era amic de tots dos, per tocar el baix i més tard, es va unir Richard Danielson com a bateria. Al 2011 van llançar el seu primer àlbum d'estudi, titulat The Bomb Shelter Sessions. I el tres primers temes d’aquest àlbum, varen  treure senzills que son aquests Blues hand me down, a la que li segueixen Still and always will i Nancy lee i les escoltem a la vostre emissora SANTS3RADIO i al vostre programa LAMEVAMUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada