LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 29 de maig del 2016

260 - CARLOS CANO

El programa d’avui ha sorgit desprès d’un bon àpat amb amics, tot parlant de molts temes, com LAMEVAMUSICA i de la musica en general i com no de política. Dons Pilar l’esposa del meu amic Antonio Santana, amic i company de feina durant molts i molts anys em va recordar la musica de un trobador, un poeta i cantautor andalús CARLOS CANO i sí hem va remoure la meva joventut i el vaig recordar quan descobria tot tipus de musica, clar estar també la copla que també vaig escoltar, perquè la meva mare era una gran amant de les coples. Així dons permeteu-me que el programa d’avui li dediqui a Pilar, l’esposa del meu amic. Carlos Cano neix a Granada el 28 de gener de 1946 i mor el 19 de desembre del 2000. Fou un cantautor que recupera els estils tradicionals de la seva terra, com son la copla andalusa que la recupera i la fa actual, també els cuecos, els tangos, els boleros, les rumbas, els pasadobles o les murgas carnaveleras entre d’altres. Va ser tot un referent democràtic i andalucista durant la transició. Serveix com a base del programa el seu disc ULTIMA GIRA GRANADA-NUEVA YORK- LA HABANA, que dona una manera molt real del seu estil i que de cada cançó fa la seva introducció, escolteu-les be perquè sembla que estigui parlant d’ara mateix, i es que hi ha coses que no canvien mai, perquè al poder ja li va be. Però alguna de les seves cançons mes importants, no hi son en aquest àlbum i las he afegit. Comencem amb la seva presentació i del seu pianista acompanyant, amb els primers temes de la nit ELISA, ME LLAMAN SUDACA i LUNA DE ABRIL, escoltem-les a LAMEVAMUSICA a SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada