LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 17 de maig del 2015

213 - MANEL

La musica de MANEL, el grup que quan va treure el seu primer àlbum al 2008 va ser tot un boom, serà la que escoltarem avui al llarg de tot el programa. Les seves cançons barregen el pop amb música folklòrica. Van llançar el seu primer disc, com deia, al mercat l'any 2008, titulat Els millors professors europeus, el segon, 10 milles per veure una bona armadura al 2011 i el tercer i de moment darrer Atletes, baixin de l’escenari del 2013. Segons alguns crítics tenen elements en comú amb altres artistes catalans com Jaume Sisa, Pau Riva o Antonia. Coincidència o no resulta que tots els components de la banda provenen de l’Escola Costa i Llobera de Barcelona, encara que diferents edats els separen. Comencem amb el primer disc de MANEL Els millors professors europeus,títol que fa referència a un vers de la cançó Pla quinquennal. L'àlbum, enregistrat als Estudis Nòmada 57 entre juny i octubre de 2007 el publica Discmedi i va rebre una bona crítica. La revista Enderrock li va donar el premi al millor disc pop-rock de l'any. També va ser considerat un dels grups en català revelació del 2008. Escoltem tres temes d’aquest primer àlbum i comencem EN LA QUE EL BERNAT SE’T TROBA, seguirà AI, DOLORS i desprès PLA QUINQUENNAL. Som a LAMEVAMUSICA a SANTS3 RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada