LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dissabte, 9 de maig del 2015

212 - The BEE GEES 1977-1997

Al programa d’avui continuarem amb el segon episodi de la música dels BEE GEES, el primer d’aquesta sèrie el vaig programar el 14 abril 2014 obrint des dels seus inicis i fins l’any 1976. Per tant començarem des de l’any 1977, que comença amb l’àlbum en viu, Here at Last ... Bee Gees ... Live, i tot seguit els Bee Gees coincideixen amb la pel•lícula "Saturday Night Fever", en la que les lletres del seu àlbum del 1978 "Night Fever" van ser coincidència, perfectes per al film ja que ells asseguren que escrivien el seu nou disc sense saber de l'existència de la nova pel•lícula “Febre de dissabte a la nit”. Seria el punt decisiu de la seva carrera. L'impacte cultural de la pel•lícula i el soundtrack va ser terrible, no només als EUA, sinó també a la resta del món, portant la naixent escena disco a l'escena dominant de l'època. I el preludi d’aquest àlbum son aquests tres senzills de Bee Gees, els dos primers de 1977 i el darrer del 1978, How Deep Is Your Love, Stayin 'Alive i Night Fever que van aconseguir el n. 1 als Estats Units i a la majoria dels països al voltant del món, llançant el període més popular de la era disco. Escoltem-les ja a LAMEVAMUSICA de SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada