LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 28 d’octubre del 2013

138 - HAIR

Escoltarem avui en el màxim temps que dona el nostre programa la banda sonora original de la pel•lícula HAIR, que es en principi un musical estrenat a Broadway, com una òpera beat sobre la cultura hippie dels 60s als Estats Units, incloent-hi l'amor, la pau, la llibertat sexual o l'ús de drogues, que va produir cert impacte en l'època, incloent-hi els nus integrals de tots els actors en algunes escenes. Més enllà de tot això, el musical Hair ha convertit en clàssics algunes de les cançons més conegudes, com Aquarius o Let the Sunshine in . L'obra va ser originalment escrita per James Rado i Gerome Ragni (lletres), i Galt MacDermot (música). Les primeres representacions, a tall de prova, es van realitzar el 1967 al club The Cheetah, per passar a estrenar-se al Public Theater de Broadway el 17 d'octubre de 1967 amb bastant èxit i traslladar-se finalment al Biltmore Theater de Broadway el 29 d'abril de 1968 on es va mantenir durant 1472 representacions. I com segur que tots volem escoltar la musica, uns per recordar-la i altres per saber com sona, anirem per elles, amb tres de cop AQUARIUS, DONNA HASHISH i Colored Spade al programa de LAMEVAMUSICA a SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada