LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 14 d’octubre del 2013

136 Ella Fitzgerald Sings The Duke Ellington

Avui li he dedicat el programa a una de les millors veus del jazz de tots els temps ELLA FITGERALD que ens cantarà amb l’orquestra de DUKE ELLINGTON, en un àlbum d’estudi publicat l’any 1957 anomenat  Ella Fitzgerald Sings The Duke Ellington Song Book i que  correspon a temes compostos en la seva totalitat per Duke Ellington en quant a la musica.
De fet, aquests enregistraments s'embolcallen amb algunes de les figures clau de jazz del segle 20, com si Ella cantant  i Duke composant i arranjant no fos suficient. Per aquest  àlbum que constava de 4 LP de vinil, ara amb 3 CD varen tenir com a músics convidats  ni mes ni menys que a Dizzy Gillespie i Oscar Peterson, com a mes destacat,  però també hi col·laboren Jimmy Hamilton, Johnny Hodges, Paul Gonsalves, Harry Carney i Sam Woodyard, entre d'altres. Com a productor del discos el brillant Norman Granz, i quina millor orquestra d'acompanyament es pot demanar que la de Duke Ellington.

I comencem ja escoltar aquestes grans interpretacions al nostre programa de LA MEVA MUSICA a SANTS3RADIO amb aquest dos primers temes Satin Doll i Caravan.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada