LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 21 d’octubre del 2013

137 - TOM JONES

Escoltarem avui la música de Sir TOM JONES nom artístic de Thomas John Woodward, cantant, actor i CAVALLER de la Corona Britànica, nascut el 1940 molt a la vora de Cardiff a Gal·les.  Es va convertir en un dels cantants més populars a la dècada dels 60s, per la seva veu, pel seu estil i la seva sensualitat. Des dels seus inicis ha cantat gairebé totes les formes de la música popular, pop, rock, R & B, country, dance, soul i gospel venent  més de 100 milions de discos. Al 1999, Tom Jones va rebre un títol de cavaller de la reina Elisabeth II pels serveis a la música. Als 17 anys es va casar amb Melinda Trenchard i va tenir un fill de nom Marc.
I començarem amb la seva musica, les tres cançons que escoltarem tot seguit tenen el nexe que totes tres son musica de pel.licula It's Not Unusual, el primer tema i el que el va llençar a la fama al 1965 arribant al numero 1 al Regne Unit, aquest mateix any grava la canço per la pel.licula de James Bond titulada Thunderball i el tercer tema correspon a la musica de una pel·lícula amb un repartiment extraordinari, el seu títol What's New Pussycat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada