LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 5 de novembre del 2012

95 - RAY CHARLES


Escoltarem avui la millor musica de Ray Charles Robinson, nascut a Albany, Geòrgia (Estats Units) el 23 setembre 1930 i traspassat el 10 de juny de 2004, va ser cantant, saxofonista i pianista de soul, R & B i jazz. Va perdre la vista als 7 anys, per un glaucoma. Va ser autodidacta del piano, però va rebre classes de música en braille a la "St Augustine School", un centre per a no vidents. Ha sigut reconegut mundialment com un dels més influents músics de la història de la música popular.
Ray Charles va haver de guanyar-se la vida com a músic, quan van morir els seus pares. A finals de la dècada dels quaranta, aconsegueix col·locar un disc en les llistes del seu país, i el 1951 obté el seu primer Top Ten, gràcies a "Baby, Let Em Hold Your Hand".
Després d'una aparició al Newport Jazz Festival va assolir un èxit important amb The Right Time" i la seva cançó més popular de 1959, What'd I Say, que son les dues primeres cançons d’aquesta nit aqui a SANT3RADIO a LAMEVAMUSICA.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada