LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimarts, 27 de novembre del 2012

98 - JOE COCKER


Tenim en el programa d’avui un cantant i compositor anglès, nascut a Sheffield el 20 de maig de 1944, el seu nom es John Robert Cocker conegut com a JOE COCKER, gran cantant de rock, blues, soul i balades principalment.
Joe Cocker va iniciar la seva carrera musical a la seva ciutat natal, participant en algunes petites bandes des dels 15 anys. La primera d'elles es deia The Avengers (sota el nom artístic de Vance Arnold), seguida de Big Blues i The Grease Band (1966). El seu primer single, anomenat I'll Cry instead, va ser el primer a contenir diversos covers dels Beatles.
Després d'èxits menors a la Gran Bretanya amb el single Marjorine, va tenir el seu moment d'èxit amb una versió innovadora de With a Little Help from My Friends, una altra versió de The Beatles de l’album Sgt. Pepper’s, en què van incorporar el guitarrista principal de Led Zeppelin, Jimmy Page i amb el qual van liderar la llista de singles de Gran Bretanya al novembre de 1968 durant una setmana, a mes es el tema de la famosa serie de TV "Aquellos Maravillosos Años". Cocker va aconseguir un segon èxit a la Gran Bretanya amb la cançó de Leon Russell "Delta Lady".


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada