LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimecres, 14 de novembre del 2012

96 - BARRY WHITE


Tenim al programa d’avui l’interpret amb majúscules del soul amb amor, es en Barry White que va néixer a Galveston (Texas, Estats Units) el 12 de setembre de 1944 sota el nom de Barry Eugene Carter. Va créixer al gueto negre de la ciutat de Los Angeles, un lloc d'alt grau en els marges de crim, en el si d'una família pobra. Això es va veure reflectit en la seva adolescència, ja que va formar part d'una colla juvenil des dels 10 anys d'edat. Als 15 anys va ser empresonat juntament amb el seu germà i durant dos mesos pel robatori d'uns pneumàtics. En la seva autobiografia, White diu que aquesta experiència li va canviar la vida, permetent enfocar-se en el que realment volia. Inspirat per la cançó "It 's Now or Never" d'Elvis Presley que va escoltar a la presó, va decidir canviar de vida i d'amics. La seva veu es caracteritza pel seu timbre molt baix, greu i ronc amb un estil molt romàntic i profund. Crec que tothom a escoltat algun dels seus temes cantats o instrumentals. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada