LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 29 d’octubre del 2012

94 - ZAZ (ISABELLE GEFFROY)

Al programa d’avui tenim una cantant que fusiona la musica francesa amb el jazz gypsy, el seu nom Isabelle Geffroy però coneguda artísticament com a ZAZ, tan sols a editat un disc que anomena ZAZ al maig de 2010, però es un goig sentir-la cantar en companyia del seu grup, amb la seva poderosa veu.
ZAZ o Isabelle es una jove cantant , va néixer a Tours –França- al maig de 1980, la seva musica ha corregut per mitjans de la web, te un munt de vídeos penjats a youtube, que aconsello la seva visió, perquè veieu amb quina facilitat munta els seus espectacles al carrer.
La seva mare professora de castellà i el seu pare treballador en una companyia elèctrica, la varen matricular amb el seu germà al Conservatori de Tours on va estudiar solfeig, violi, piano, guitarra i cant coral i al 1995 va fer classes de cant. Les seves influencies van des de el clàssic de Vivaldi, cantants de jazz com la Ella Fitgerald, Bobby Mc. Ferrin i ritmes africans, llatins i cubans. Anem pels dos primers temes que no pertanyent als disc ZAZ. La primera correspon a un bolero panameny de la que fa una molt bona versió i cantada en un castellà perfecta “historia de un amor” i desprès una cançó molt francesa “La pluie” 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada