LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 15 d’octubre del 2012

92 - WES MONTGOMERY

Tenim en el programa d’avui un guitarrista de jazz nascut a Indianapolis, amb el nom de John Leslie "Wes" Montgomery (6 març 1923 a 15 juny 1968) es considerat com un dels guitarristes de jazz més importants, a l’alçada de Django Reinhardt i Charlie Christian i que va tenir una influència molt gran sobre altres virtuosos que el van seguir com George Benson, Russell Malone, Pat Metheny, Jimi Hendrix i molts altres, i també pel respecte que es va guanyar dels seus contemporanis. Per a molts, el toc de Montgomery defineix la guitarra jazz i el so que els aprenents tracten d'emular.
I dedicarem el programa a Smokin 'al Half Note un àlbum de jazz gravat per Wes Montgomery i el trio de Wynton Kelly. Varen gravar cinc peces en viu a finals de juny de 1965 al Club Half Note de New York i el 22 de setembre de 1965 la resta a Van Gelder Studios de New Jersey. L'àlbum combina el guitarrista Wes Montgomery amb el trio de Wynton Kelly al piano, amb Paul Chambers al baix i Jimmy Cobb a la bateria. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada