LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 22 d’octubre del 2012

93 - GEORGE MICHAEL


Georgios Kryiacos Panaiotou  no es altre que GEORGE MICHAEL nascut a Londres al 1963, fill de pare grecoxipriota i mare anglesa.  Es cantant, compositor i productor britànic de musica pop i que per dues vegades a guanyat el Grammy. Molt conegut també per la seva polèmica imatge publica, sovint envoltat de problemàtiques  relacionades amb sexe i drogues. Fundador al 1980 del duet WHAM amb el seu amic Andrew Ridgeley. Ha venut mes 100 milions de discos.
"Songs from the Last Century" que és l’àlbum que escoltarem avui en la seva totalitat es un disc de versions del cantant d’avui,  George Michael i de l’aclama’t productor Phil Ramone. Va ser llançat al desembre de 1999 i es compon principalment de vells estàndards, a més de noves interpretacions de cançons populars més recents.  El primer tema i que obra l’àlbum es Brother Can You Spare a Dime, clàssic del 1931 que ja cantava Bing Crosby  i el tema que el segueix es l’èxit ROXANNE del grup The Police del que George Michael va realitzar un vídeo filmat al barri vermell d’Amsterdam amb persones de carrer que viuen les seves vides i en sense cap actor. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada