LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 27 de febrer del 2012

66 - MUSTANG / BRINCOS

Tenim avui un programa, m’ha atreviria a dir que com a continuació de l’anterior de Carnaval, que correspon a dos grups espanyols dels anys 60s, LOS BRINCOS i LOS MUSTANG, perque podrem continuar ballant i començarem parlant I escoltant LOS BRINCOS que es un grup creat al 1964 i que els seus components eren Fernando Arbex. Manuel Gonzalez, Juan Pardo i Antonio Morales (Junior). Tots els discos de la primera etapa va esser números 1 a les llistes espanyoles.
Els BRINCOS varen néixer per que la discogràfica Zafiro volia repetir a Espanya l’èxit de les bandes de beat britàniques i van crear un conjunt que unís les característiques del beat britànic amb la personalitat espanyola.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada