LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimarts, 13 de desembre del 2011

55 - THE DOORS

The Doors va ser una banda de rock nord-americà, formada a Los Angeles (Califòrnia), el juliol de l'any 1965 i dissolta l'any 1973. Al costat de de Jefferson Airplane, Grateful Dead, The Beatles i Pink Floyd, es va convertir en un dels màxims exponents de la psicodèlia dels anys 60. El grup es considerat un dels mes influents en la història del rock, i ha estat descrit com "una de les bandes mes innovadores i poderoses en la història del rock". Els seus components Jim Morrison a la veu, maraques i pandereta, Ray Manzarek als teclats, cors i baix, Robby Krieger a la guitarra i l’harmònica i John Densmore a la bateria i percussió.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada