LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 19 de desembre del 2011

56 - NORA JONES

Geethali Norah Jones Shankar  popularment NORAH JONES, cantant, compositora i pianista nascuda el 30 de març de 1979, combina diferents estils com el jazz, soul, pop i country.
Es filla biològica del famós intèrpret de sitar l’indi RAVI SHANKAR i de SUE JONES productora de concerts, i mitja germana de la sitarista ANOUSHKA SHANKAR, que precisament el passat 14 de desembre la hem tingut actuant a l'Auditori de Barcelona. Moltes vegades sentim a una cantant per primera vegada, i malgrat això tenim la impressió d'haver-la sentit tota la vida. La seva forma d'interpretar les cançons, al mateix temps íntima i càlida, ens atrau i ens permet fer-nos una idea de la seva personalitat només amb sentir-la. Aquest és el cas de la jove cantant Norah Jones. En el seu primer àlbum per Blue Note, Come Away With me ja va vendre 20 milions de discos i va guanyar 8 Grammy, ens impressiona amb una musicalitat i una profunditat de sentiments que cridaria l'atenció en qualsevol lloc i en qualsevol temps. La sensibilitat de la cantant és encara més notable, ja que té només 32 anys. Norah Jones, nascuda a Brooklyn, canta i toca el piano des de la seva adolescència.


Ir a descargar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada