LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 27 de juny del 2011

39 - Cia. ELECTRICA DHARMA 27/06/2011

Faré un programa dedicat a la COMPANYIA ELECTRICA DHARMA i específicament al seu concert del 20é aniversari de la creació “20 anys de Companyia Elèctrica Dharma” del que van editar un doble àlbum que va ser el quinzè treball del grup de rock català i del nostre barri de Sants. Es tracta d'un àlbum doble enregistrat en directe el 23 abril 1994 al Palau Sant Jordi de Barcelona, amb 31 temes tots ells coneguts no tan sols pels seus fans sinó per qualsevol que li agradi la musica en català. El concert va reunir més de 18.000 espectadors, un Palau de Sant Jordi ple, i hi van col·laborar més de 15 artistes del món de la música, entre els quals s'hi trobaven Joan Manuel Serrat, Maria del Mar Bonet, Toti Soler, Pascal Comelade, Els Pets, Sau i Sangtraït. El concert va tenir dues parts, la primera l'Elèctrica Dharma va tocar en solitari  i la segona amb tot un seguit de col·laboracions d'altres artistes interpretant cançons del grup. Va ser concebut com un gran espectacle total de caire teatral. L'espectacle va ser retransmès per TV3 i s'ha editat també en DVD. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada