LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 4 de juliol del 2011

40 - Ike & Tina Turner

Ike & Tina Turner va ser un duo americà de rock and roll,també matrimoni durant els anys 60 i 70s., setze anys d'expansió junts com a grup d'enregistrament, el repertori del duo inclou rock, soul, blues i funk. Varen ser coneguts pels entretinguts directes amb musica i ball, i especialment per la seva brillant coberta de "Proud Mary", per a això va guanyar un premi Grammy. El duo van ser introduïts a la Rock & Roll Hall de la Fama el 1991. Proud Mary: El millor de Ike & Tina Turner és l'àlbum recopilatori d'Ike &Tina Turner, publicat el 1991 i que escoltarem avui el màxim que ens doni el temps del programa. Aquest disc dur cançons que van ser gravades originalment per diferents segells durant els 60 i 70s. Al 2003, l'àlbum va ser classificat amb el número 212 en la revista Rolling Stones la llista dels 500 millors àlbums de tots els temps. Al 1960 llencen el seu primer single, "A Fool In Love", i que va esser un èxit de vendes. Es va col·locar als primers llocs de les llistes de Ritms&Blues i pop. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada