LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 13 de juny del 2011

37 - B.B.KING

Tenim avui el programa d’un mestre del blues B.B. KING que en realitat es Riley B. King, nascut al 1925 a Indianola (Mississipi), famós guitarrista de blues, jazz blues i compositor .
Escoltarem un disc en directe anomenat “Live at the Apollo” com no un àlbum de blues de B.B.KING  gravat en el famós Teatre Apollo a Harlem -Nova York-. Va ser guardonat al 1992 amb el Premi Grammy pel millor àlbum de blues tradicional. 
Afegirem també algun altre tema per completar el temps de duració del nostre programa.
Segons la revista Rolling Stone. B.B. KING es el guitarrista mes gran amb vida i es al tercer lloc entre els 100 guitarristes mes gran de tots els temps, tan sols per darrera de Jimi Hendrix i Duane Allman.
Tot i la seva avançada edat, 85 anys, continua amb els concerts per tot el mon, aquests estiu serà per Europa i si el voleu veure al Festival de Jazz de Donostia actuarà el proper 21 de juliol. He tingut la sort de veure’l a Barcelona en dos concerts i realment es un gran professional amb el recolzament d’un molt bon grup d’acompanyament.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada