LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimecres, 1 de juny del 2011

35 - THE FOUR TOPS

Si hi ha un grup de segell Motown, aquest és els Four Tops. No només la seva música era gravada en els estudis d’aquest segell, sinó que a més la composició també es feia a casa amb els escriptors de la Motown, Brian Holland, Lamont Dozier i Eddie Holland que entre 1964 i 1967 van convertir al quartet en un fenomen.  
Els Four Tops han de ser reconeguts tant pel que va aconseguir, com pel que ha durat. És l'única formació que s'ha mantingut per 43 anys sense canviar els seus integrants ni una sola vegada, des de 1953 fins al 1997. Els Four Tops van ser un grup coral integrat per Levi Stubbs que era la veu del grup, Addul Fakir el primer tenor, Lawrence Payton mort el 1997 i que feia de segon tenor, i Renaldo Benson era el baríton i que varen ser els integrants durant aquests 43 anys.

Pel que fa a les seves aportacions musicals, són probablement, els enregistraments que li van donar sentit a un segell com la Motown i que son les que avui escoltarem. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada