LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimecres, 13 d’abril del 2011

29 - ERIC CLAPTON

Eric Patrick Clapton va néixer a Anglaterra el 30 de març de 1945. Va créixer fins als nou anys creient que els seus avis eren els seus pares, i quan aquests van pensar que Eric tenia la suficient edat per saber la veritat, li varen explicar que la seva "germana", era en realitat la seva mare, i que no li havien dit abans, per evitar-li el patiment. 
Però el que ens interessa del Eric Clapton es la gran qualitat com a guitarra i el disc que escoltarem avui es el seu Unplugged, àlbum que va sortir a la venda al 1992. Gravat en viu el 16 de gener de 1992 a Anglaterra, per la sèrie MTV Unplugged. Aquest àlbum inclou la versió acústica de "Tears in heaven" i una versió especial de "Layla" amb arranjaments diferents. I escoltarem aquest disc o el que podrem d’ell per ordre cronològic com es va gravar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada