LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimecres, 6 d’abril del 2011

28 - NINA SIMONE

Eunice Kathleen Waymon, artísticament coneguda com a Nina Simone neix a Tryon -Carolina del Nord- al 1933 i mor a Carry Le Rouet el 21/04/2003, fou cantant, compositora i pianista. Generalment és classificada com a cantant de jazz, però a ella no li agradava gens aquesta categorització i es definia com a cantant i músic de blues, Rhythm and blues i soul. El seu estil vocal es caracteritzava per la passió, i el tremolo, una repetició ràpida de la mateixa nota. 
Simone va créixer envoltada de musica, el seu pare cantava, ballava, tocava l’harmònica i la seva mare el piano. Tots els germans, n’eren vuit, o cantaven o tocaven qualsevol instrument.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada