LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

divendres, 29 d’abril del 2011

31 - MOULIN ROUGE 02/05/2011

Tenim avui un programa de pel·lícula, be de musica de pel·lícula, com que tinc constància de que el programa de West Side Story es dels mes clicats al meu blog, he pensat de fer-ne un altre programa pel·liculer que m’agrada com la banda original de MOULIN ROUGE, film musical dirigit per Baz Luhrmann  al 2001 que va suposar una nova visió del gènere musical en el cinema i protagonitzat per Nicole Kidman i Ewan Mc Gregor. 

La pel·lícula està ambientada en el París del 1900, on la modernitat buscava enderrocar el pensament convencional en totes les àrees (particularment en les arts). El film té com tema principal l'amor. Tracta d'un jove escriptor bohemi Christian interpretat per Ewan Mc.Gregor que es mou per Montmartre, barri de París, que s'enamora d'una bella cortesana del Moulin Rouge que es ni mes ni menys que Satine interpretada per Nicole Kidman. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada