LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimecres, 20 d’abril del 2011

30 - JOAN MANUEL SERRAT


Joan Manuel Serrat (Barcelona 1943), més conegut senzillament com a Serrat, i també com “El noi del Poble Sec”, és un cantautor i music català dels més populars, composant i cantant indistintament en català i castellà, fill de família obrera del Poble Sec. Avui ens dedicarem al Serrat fins l’any 1968 amb els tres primers singles i els dos discos de llarga durada.

El pare, Josep Serrat, era un anarquista català afiliat a la CNT, i la mare, Ángeles Teresa, mestressa de casa, era filla de Belchite -Saragossa-. La seva infantesa i el seu carrer el marquen profundament, i és per això que un gran nombre de les seves cançons narren la geografia de la Catalunya de la postguerra. Mentre cursava els estudis cantava i aprenia a tocar la guitarra. Al 1965 participà al programa Radioscope del qual era presentador Salvador Escamilla a Ràdio Barcelona, interpretant les seves primeres cançons.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada