LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimecres, 23 de març del 2011

26 - LEONARD COHEN

Tenim avui un poeta que canta amb unes lletres molt emotives i líricament complexes, encara que els seus tres eixos temàtics són l'amor, la religió i les relacions de parella.
Leonard Norman Cohen a qui coneixem com a LEONARD COHEN li dediquem el programa d’avui, nascut el 21 setembre 1934 a Mont-real (Quebec), és un poeta, novel·lista i cantant, tot i que és més conegut especialment per la seva faceta de cantant.
Cohen canta amb una veu peculiarment greu. La seva música ha influït molts altres autors i les seves cançons han estat interpretades per molts artistes.
El 31 de març de 2009, Leonard Cohen, llença el doble àlbum que escoltarem avui  Live In London el seu nou disc per primera vegada des de 2004, amb una magnifica orquestració. Va ser gravat en viu el 17 de juliol de 2008 al London  Arena, un dels locals tancats més grans d'Europa, que capta i recrea completament l'espectacle extraordinari que va obtenir Cohen en aquest concert. Live In London ofereix interpretacions definitives de cançons clàssiques dels 40 anys de repertori de l'artista.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada