LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimecres, 9 de març del 2011

23 - MUCHACHITO BOMBO INFIERNO

Nascut a Santa Coloma de Gramenet (Barcelona). El grup està liderat per Muchachito (Jairo Perera), cantant, guitarra i bombo, Tito Carlos (teclats), Josué "El Ciclón"(trompeta), Hector Bellino (bateria), El Lere (Contrabaix), al costat de la "Gigoleto Brass" (saxos), Martin "Luxurius" i David "El Niño" (trombó), Oscar Bass i Alberto "El Jaguar del Paralelo" (trompeta) i el músic dels pinzells Santos de Veracruz (pintor que crea un quadre a l'escenari durant el concert). A poc a poc, els membres de la banda es van ajuntant, per a formar Muchachito Bombo Infierno, que es va presentar a la sala Apolo de Barcelona el 2004. 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada