LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimecres, 16 de març del 2011

PROGRAMA 25 - THE QUEEN

Dedicarem el programa d’avui a The Queen  que és una banda de rock clàssic britànica formada pel bateria Roger Taylor i el guitarrista Brian May, unint-se després el que fora líder del grup Freddie Mercury, posseïdor d'una veu amb un registre poc comú i un timbre excepcional per a molts.
A l'any següent, després de buscar per un temps un baixista per a la banda, apareix John Deacon, qui seria el baixista definitiu, conformant així la formació definitiva del grup Queen, nom suggerit per Freddie Mercury a Londres.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada