LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimecres, 9 de març del 2011

PROGRAMA 24 - RELAXACIO

Faré avui un programa dedicat a fragments de bona música clàssica i que també fan relaxar el nostre cos i la nostra ment. I tot arrel de les meves experiències en el ioga amb unes classes en el que la professora Elena del Rio, ens fa assolir la relaxació, la reeducació postural, la respiració, les postures del Hatja Ioga i el coneixement de la nostra ment, combinades amb aquestes musiques d’avui i altres bones músiques.
Li agraeixo també a l’Elena del Rio que m'hagi proporcionat aquesta música que fruirem tots en el programa d’avui.
Començarem relaxant dons el nostre cos, acomodant-lo estirant-nos sobre una estora o ben asseguts, seguint la nostre respiració sentint com entra aquest aire i seguint-lo en la ruta del nostre cos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada