LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimecres, 17 de novembre del 2010

07 - KATIE MELUA i JAMIE CULLUM

Tindrem avui dos bons cantants i musics de  jazz y pop, promeses amb molt d’èxit, que tenen en comú la seva joventut i el bon fer KATIE MELUA i JAMIE CULLUM.
Jamie Cullum neix al 1979 a Romford, (Anglaterra). Actualment resideix a North West Londres. 
KATIE MELUA, nascuda el 16 de setembre de 1984 a Kutaisi, és una cantant de Geòrgia que viu a Irlanda del Nord. A l'agost del 2005 li fou concedida la nacionalitat britànica. També toca el piano, la guitarra i el violi.

Ir a descargar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada