LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimecres, 27 d’octubre del 2010

06 - GATO PEREZ -

Nascut al 1951 a Buenos Aires, Javier Patricio Pérez -GATO PEREZ- arriba amb vaixell a Barcelona al 1966 amb la seva mare per retrobar al seu pare que va arribar un any abans.
Gato s’enamora tot d’una de la nostre ciutat i es pasa el temps passejant  per la ciutat i tot i que va a l’escola del Pare Mañanet, no acaba de fer amistats en aquell ambient de col.legi de capellans.
No es fins al 1968 Gato Pérez, quan es matricula al Institut Menéndez y Pelayo quan comença a fer amics i satisfer la seva fam musical.
Es llavors quan Barcelona es una gran capital europea de la vida nocturna i bohemia i els carrers de Gracia es tota una eclosió artística.
Les cançons d’avui seràn cantades pel Gato i tambe algunes triades d’uns fantastics discs d’homenatge del grans cantants de l’estat.  


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada