LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dissabte, 27 de novembre del 2010

10 LOUIS ARMSTRONG


Tenim en el programa d’avui un virtuós de la trompeta i també exitós cantant de jazz, LOUIS ARMSTRONG.
Nascut a Nova Orleans, 1900 i mori a Nova York, 1971, trompetista, cantant i director de grup de jazz nord-americà. Per definir aquest artista són especialment adequades les paraules de Duke Ellington, que va dir que si hi havia un autèntic Mr. Jazz, aquest era sens dubte Louis Armstrong.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada