LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimecres, 17 de novembre del 2010

08 - STEVIE WONDER


En el programa d’avui tenim un cantant, compositor, music, productor discogràfic i activista social, el famós STEVIE WONDER, un dels més reeixits i reconegut artista de la Tawla Motown, amb més de 100 milions de discos venuts.
Stevland Judkins  amb aquest nom neix al 1950 a Saginaw (Michigan) als Estats Units en Stevie Wonder, que es el seu nom artístic.

Cec de naixement, Wonder va desenvolupar l'oïda de tal manera que l'ha ajudat a crear noves tonalitats musicals i que es nodreixen de la seva experiència de vida.  
Igual que Ray Charles, qui va ser el seu model i inspirador, Stevie Wonder ha desenvolupat una gana voraç pels diferents estils musicals i s'ha negat a acte confinar en un sol gènere o estètica musical. Potser per això els seus millors enregistraments barregen soul, funk, rock and roll, pop, jazz, reggae i elements mateixos de la tradició musical negra nord-americana


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada