LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 6 de desembre del 2010

11 -LLUÍS LLACH


El programa d’aquesta nit el dedicarem al music i cantautor català  que va pertànyer al grup dels Setze Jutges i que es pot considerar com un dels capdavanters de la Nova Canço Lluís Llach i Grande, neix a Girona al 1948, com a artista, ha estat un referent, no solament musical, sinó també intel·lectual de tres generacions.


La seva cançó més popular i més compromesa ha estat L'Estaca composta l'any 1968, i l'adaptació de la qual Mury, va adaptar com a himne el sindicat polonès Solidarnosc, així com el 1997 també es va convertir en l'himne oficial del club de rugbi Unió Esportiva Arlequins de Perpinyà. Per les diferents prohibicions que li van fer per poder interpretar les seves cançons durant la dictadura franquista, va haver d'exiliar-se durant un temps a París
Ir a descargar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada