LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dissabte, 17 de setembre del 2016

268 - CLIFF RICHARD and The Shadows.

I per començar la temporada 2016-2017 en la que tindrem, ben segur, canvis importants al nostre país i també al país veí, si finalment aconsegueixen formar un nou govern, vull que escoltem plegats la musica d’un grup pioner a la musica rock europea. Us parlo dels finals dels 1950 i principis dels 60s, que a l’inici duia el nom de CLIFF RICHARD and The Drifters que desprès canvien per CLIFF RICHARD and The Shadows.

Per escoltar part de la seva musica varen fer una última gira mundial de concerts al 2009-2010 per celebrar els 50 anys, incloent concerts al Regne Unit, Irlanda, Europa, Australia, Nova Zelanda i Sud-àfrica, editant un àlbum amb el títol CLIFF RICHARD & THE SHADOWS REUNITED, 50 Th Anniversary Album. Però no serà d’aquest disc el que escoltarem, prefereixo recollir els discos originals i no aquests invents de retrobaments al cap de 50 anys, que res no funciona igual i sino pregunteu-m’ho en a mi.  I ja comencem amb els tres primers temes, tots ells editats com a single, el primer MOVE IT de 1958 considerat el seu primer èxit i la primera cançó rock feta al Regne Unit, tot seguit LIVING DOLL de gener de 1959 i la darrera d’aquest grup editada a l’octubre del mateix any DYNAMITE. Tot això a la vostre emissora SANTS3RADIO i al vostre programa LAMEVAMUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada