LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 17 d’abril del 2016

254 -Toots Thielemans – The Brasil project Vol. 2

Tenim avui la musica de Jean-Baptiste Frédéric Isidor Thielemans, conegut com a Toots Thielemans, que neix a Brussel.les el 29 d’agost de 1922, music especialitzat en l’harmònica però també intèrpret de guitarra i compositor. Thielemans va començar la seva carrera com guitarrista el 1949 quan es va unir a una Jam Session a Paris on participaven Sidney Becher, Charlie Parker, Miles Davis o Max Roach entre d’altres. El 1949 i 1950 va participar en gires europees amb Benny Goodman, fent el seu primer disc a Estocolm amb el membre de la banda i saxofonista tenor Zoot Sims. Al 1952 es trasllada als EUA entran a formar part de la Charlie Parker All-Stars, treballant també amb Miles Davis i Dina Washington. I d’entre la seva musica he triat el volum n. 2 del Projecte Brasil, àlbum editat al 1993 que compta amb 13 bons títols de musics brasilers dels que ja comencem a escoltar la seva musica amb els dos primers temes Ce i Bandido Choro, escoltem-les a la vostre emissora SANTS3RADIO i al vostre programa LAMEVAMUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada