LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

divendres, 8 d’abril del 2016

253 - TEXAS

TEXAS és un grup de rock alternatiu provinent de Bearsden, prop de Glasgow, Escòcia. Va ser fundat per Johnny McElhone, ex component de bandes com Altered Images o Hipsway al 1986, i per la debutant Sharleen Spiteri com a vocalista principal. Van fer el seu primer concert el març de 1988 a la Universitat de Dundee. El nom de la banda va ser triat del film de Wim Wenders “Paris, Texas”, estrenat el 1984. I es del grup TEXAS de qui escoltarem avui la musica i comencem amb el seu primer àlbum debut Southside el 1989, juntament amb el primer single I Don't Want A Lover, que va ser un èxit internacional, arribant als deu primers en el Regne Unit. L’ultim single d’aquest Southside, I Don’t Want A Lover, no aconsegueix l'èxit però és una de les cançons que millor han representat la seva habilitat per desenvolupar melodies amb gust de clàssic in crescendo i sona igual de bé en versió acústica que en clau soul. Escoltem-les a la vostre emissora SANTS3RADIO i al vostre programa LAMEVAMUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada