LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dissabte, 27 de febrer del 2016

247 - CANNONBALL ADDERLEY

Musica tranquil.la i relaxant es la que avui escoltarem d’un àlbum de 1962 de jazz i bossa nova que ens ofereix Julian Edwin Adderley  conegut com a Cannonball Adderley, qui fou  saxofonista estat unidenc de jazz, que podríem encabir amb el soul jazz i el hard bop, també anomenat Jazz de la Costa Est. Aquest àlbum l’anomena Cannonball’s Bossa Nova, va ser llançat per Riverside i tornat a editar en diverses ocasions i amb diferents portades i títols per Capitol Records. Cannonball va néixer a Tampa el 15 setembre 1928 i mora el 8 d’agost de 1975. Comencem amb aquesta musica brasilera tal i com diu el títol del disc, els dos primers temes son coneguts, sobre tot per aquests a qui ens agrada la musica de Brasil, el primer CLOUDS (núvols) i MINHA SAUDADES. Tot això a la vostre emissora SANTS3RADIO i al vostre programa LAMEVAMUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada