LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

divendres, 19 de febrer del 2016

246 - LOU REED fins 1975

Lewis Allen Reed, es conegut com a Lou Reed, neix a New York el 2 de març de 1942 i mora el 27 octubre de 2013 a Long Island, cantant, músic i poeta considerat com una de les icones més importants de la història del rock. Va començar la seva trajectòria musical a finals dels 60s essent el líder de Velvet Underground amb l’influencia de Andy Warhol. Escoltarem avui musica dels àlbums en solitari fins al 1975. I va ser a partir de 1972 que es va dedicar a la música en solitari, on va gaudir d'una àmplia carrera. Va ser, però un artista intransigent amb la seva llibertat creativa, barallant-se amb discogràfiques, periodistes i col•legues, el que el va fer ser força marginal. Només va gaudir de l'estrellat popular internacional a principis dels anys 70, especialment amb l'àlbum Transformer, produït per David Bowie. D’aquest àlbum editat precisament al 1972 escoltarem les tres primeres cançons de la nit Walk on the Wild Side on parla de la prostitució i la transexualitat, temes tabus a les cançons fins aquells dies, Vicious i la darrera d’aquest torn Satellite of Love. Sou a SANTS3RADIO sou a LAMEVAMUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada