LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 7 de febrer del 2016

244 - MICHAEL JACKSON "BAD"

El programa d’avui el dedico a MICHAEL JACKSON i específicament al màxim possible del seu àlbum BAD, donat que el disc supera amb escreix la durada del programa. Bad va ser publicat el 1987, amb més de 30 milions de còpies venudes i 5 números 1 a les llistes dels EUA (Billboard Hot 100). Va ser la seva reaparició al mercat, amb un àlbum, cinc anys després de llançar Thriller del que ja a la temporada 2011-2012 li vaig dedicar el programa n. 44. Bad és un disc experimental, una mica hiper-produït, recarregat d'instruments i efectes, en el qual Jackson i Quincy Jones, novament al capdavant de la producció artística, intenten buscar nous sons, com el dance de l'època, el R&B soul i funk i el hard rock. Bad va ser l'excusa per a una gira mundial que va mantenir ocupat a Jackson des d'agost de 1987 fins a principis de 1989. Comencem a escoltar la musica i la primera es Bad de la que en va fer un  curtmetratge amb Martin Scorsese com a director i després The Way You Make Me Feel, on  convida la seva germana Latoya a col·laborar, i son les dues primeres de la nit que escoltem a LAMEVAMUSICA a SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada